Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages


Thursday, February 9, 2012

MARI TANAM SAYUR.

hari ni aku nak tunjukkan kebun bapak mentua aku,,biasa lah kan sekarang ni sayur mahal gila..satu jenis  sayur dah rm2 satu ikat cuba bayang kan,kaya lah orang yang menjual sayur kat pasar.=)
sebenarnya byk lagi yg mentua aku tanam tapi kami dah ambil masak sedap betul manis..

 yg ni kangkung dgn sawi bunga..


 kangkung ni dah boleh mkn..

 yg ni pula sawi bunga baru pindah ni,,
 yg ini sayur kailan kecil..
 yg ni pun kangkung jua,,
 sawi juga lah.

rajin betul kan bapak mentua ku ni tanam sayur hari2 kerja nya lah..
aku pun minat tanam sayur juga,,tapi sekarang ni sibuk urus anak2 bersekolah, byk sangat aktiviti anak2 aku..
siapa yg minat tanam sayur sendiri dirumah boleh lah mula kan hari ni juga.
jgn mlas-mlas..ok =D

0 comments:

Post a Comment